Ügyfélszerzési szekció


Az ügyfélszerzési szekció témakörei voltak:


Ebben a szekcióban az egyik legfontosabb kérdésre kerestünk megoldásokat:

Hogyan szerezzünk új ügyfeleket, hogyan serkentsük
a keresztértékesítést?

  • keresztértékesítés konkrét formája:
    hogyan, milyen módon,
  • a meglévő ügyfeleknél szolgáltatásbővítés,
  • új ügyfél megszerzése: hogyan, milyen szolgáltatásra,
    milyen ügyféltípusra fókuszáljunk,
  • hogyan érjük el az új ügyfeleket,
  • a potenciális ügyfél igényeinek felderítése:
    kapcsolatfelvétel előtt infógyűjtés
    (milyen infó fontos, honnan lehet megszerezni),
  • új értékesítési csatornák,
  • milyen új üzletágba lenne érdemes belefogni?

Kattints ide a szekciók életképeinek megtekintéséhez!

 

Az alábbiakban letöltheted PDF-ben a téma ötlettérképeit egyesével.

Az ötlettérképek részletes átolvasásához nagyítanod vagy kicsinyítened szükséges a megnyitott fájlokat, mert azok sok esetben kiterjetebb tartalmúak annál, hogy a szokásos képernyőméretben olvashatóak legyenek.

Ha nem ismered a nagyítás - kicsinyítés funkciót, kattints ide:
nagyítani vagy kicsinyíteni szeretném a megnyitott PDF-eket.


F1 csoport ötlettérképei


M1 csoport ötlettérképei


Szólj hozzá!

Dátum: 2014.08.07

Feladó: Demeter Attila

Tárgy: Érdeklődés

Szervusztok,

az aktív partnereink megtartásánk újragondolása sokban kihathat a potenciális új ügyfelek megszerzésére. Köztük is áramlanak információk rólunk. Ez a témakörben mennyire legyen szem előtt?
üdv Attila

—————

Dátum: 2014.08.07

Feladó: Wohl Andi

Tárgy: Re:Érdeklődés

Sziasztok,

Mindenképp legyen szem előtt! Az ügyfélszerzés szempontjából fontos, illetve az ügyfélszerzésre hatással lévő ötleteket felvehetitek a listára, viszont túl mélyen nem kellene az ügyfélmegtartás részbe Nektek belemennetek, hiszen az a 2-es szekció témaköre. Javaslom, hogy ezeket az ötleteiteket juttassátok el a 2-es szekciók vezetőinek, és ők is gondolják át, egészítsék ki, fejlesszék tovább a saját ötleteikhez hasonlóan. A szekciók közötti kommunikáció fontos, és hasznos lehet, használjátok ki!

—————

Dátum: 2014.08.25

Feladó: Bagoly Kriszti

Tárgy: linkek

Sziasztok!

Csatolok néhány linkeket a korábban felmerült témáinkhoz kapcsolódóan:
- Retorika klub (üzleti megközelítéssel) - https://toastmasters.hu/clubs/pbt/
- Közösségi kertek: https://kozossegikertek.hu/
- Egymillió dolláros honlap: https://www.milliondollarhomepage.com/
- A keresztértékesítés legendás története: sör és pelenka története a Wal-Mart felfedezése alapján: https://www.theregister.co.uk/2006/08/15/beer_diapers/
- Üzleti reggeli a megfelelő célcsoporttal – árbevétel szerinti besorolás alapján csoportosítva:
https://www.facebook.com/magyarvallalkozokuzletikore - cikk: https://hvg.hu/pr_cikkek/20140717_MVUK_Lepj_be_a_gazdasagi_ELITbe

—————

Dátum: 2014.08.27

Feladó: Bagoly Kriszti

Tárgy: B2B - értékesítési tréning

Sziasztok, ezt a hírlevelet ma kaptam a Bisnodtól: https://www.bisnode.hu/ertekesitesiszeminarium

Érdekes lehet, hogy ők milyen témákat emelnek ki a tréningükön, lehetséges, hogy az általunk is tárgyalt témákhoz gondolatébresztő a tréning programleírása.

—————

Dátum: 2014.09.11

Feladó: Demeter Attila

Tárgy: Ügyfélszerzési ötlet

Sziasztok,

akarva akaratlanul tegnap felmerült egy olyan ötlet, amit inkább itt vetek fel nektek. Politikailag volt egy észrevétel, hogy lépjünk vagy lépjen be valaki a jelenleg hatalmon lévő és kormányzó pártba ! (narancs szín).
Ez az ötlet mennyire kell hogy szerepeljen az FFM megújulban?

üdv Attila

—————

Dátum: 2014.09.30

Feladó: Szabó Attila

Tárgy: Re:Ügyfélszerzési ötlet

A projekt ebben a szakaszában nincs rossz ötlet, úgyhogy nyugodtan gondolkodhattok erről az ötletről is.

—————