Ügyfélmegtartási szekció


Az ügyfélmegtartási szekció témakörei voltak:

Ebben a szekcióban az egyik legtöbbet boncolgatott
és legfőbb célunkra kerestünk megoldásokat, ötleteket:

Milyen módszerekkel húzzuk még szorosabbra a megrendelőink és a Cég közötti kapcsolati szálakat?!

  • hogyan tegyük magunkat nélkülözhetetlenné,
  • ne csak egy legyünk a sok szolgáltató közül,
  • hogyan erősítsük a szakmaiságunkat az ügyfél szemében,
  • hogyan tudunk jó személyes kapcsolatot kialakítani az ügyféllel,
  • hogyan növeljük az ügyfélélményt,
  • hogyan erősítsük a szolgáltatási szemléletet?

 

Az alábbiakban letöltheted PDF-ben a téma ötlettérképeit egyesével.

Az ötlettérképek részletes átolvasásához nagyítanod vagy kicsinyítened szükséges a megnyitott fájlokat, mert azok sok esetben kiterjetebb tartalmúak annál, hogy a szokásos képernyőméretben olvashatóak legyenek.

Ha nem ismered a nagyítás - kicsinyítés funkciót, kattints ide:
nagyítani vagy kicsinyíteni szeretném a megnyitott PDF-eket.


F2 csoport ötlettérképei


  1. Account menedzser
  2. Fizikai dolgozói motiválás
  3. Minőségi online jelenlét - technológia
  4. Preventív ügyfélkezelés
  5. Szolgáltatás - minőség
  6. Ügyfél-támogató csoport

 

A szekció tagjai:

F2: Holló Szabó Ottília szekcióvezető: Alker Péter,
Gyurcsek-Kocsis Ágota, Mikulás Miklós, Unyiné Kötél Vera,
Víg Annamária, Winkler János


M2 csoport ötlettérképei


  1. Belső kommun ikáció - I ntranet    
  2. Céges arculat - megjelenés
  3. Elkötelezettség - képzés 
  4. Szakmaiság - ügyfélközpontúság
  5. Ügyfélkapcsolat

 

A szekció tagjai

M2: Török Orsolya szekcióvezető: Barna Zsolt, Damján Dóra, Halmai Andrásné,
Kovács Emese, Molnár Barnabás, Róka Róbert, Viktorikné Fischer Ildikó


Szólj hozzá!

Nincs hozzászólás.