Szakmaiság és profizmus fejlesztése szekció


A szakmaiság, profizmus növelése szekció témakörei voltak:

Ebben a szekcióban a minőségi szolgáltatás nyújtásához szükséges hozzávalók megszerzésére, beépítésére kerestünk megoldásokat, ötleteket:

Hogyan váljunk a legnagyobb szakmai tudással rendelkező
és a legprofibban működő FM céggé?
  • folyamatok átgondolása,
  • szervezettség javítása,
  • szakmai tudás fejlesztése,
  • szükség esetén protokollok rögzítése,
  • a belső és külső kommunikáció javítása,
  • az új munkatársak betanítása, ennek konkrét kidolgozása.

Az alábbiakban letöltheted PDF-ben a téma ötlettérképeit egyesével.

Az ötlettérképek részletes átolvasásához nagyítanod vagy kicsinyítened szükséges a megnyitott fájlokat, mert azok sok esetben kiterjetebb tartalmúak annál, hogy a szokásos képernyőméretben olvashatóak legyenek.

Ha nem ismered a nagyítás - kicsinyítés funkciót, kattints ide:
nagyítani vagy kicsinyíteni szeretném a megnyitott PDF-eket.


F4 csoport ötlettérképei


  1.  FFM arculat
  2. Folyamatok átgondolása  
  3. Kommunikáció fejlesztése
  4. Minőségügyi szakember
  5. Szakmai továbbképzés
  6. Tablet

 

A szekció tagjai:

F4: Bencze Attila szekcióvezető: Czeglédi Bálint, Deák Csaba,
Fábián Péter, Józsa Béla, Kevély Zsuzsanna, Szommer József


M4 csoport ötlettérképei


Szólj hozzá!

Dátum: 2014.08.08

Feladó: Márton Mónika

Tárgy: ötlet: belső kommunikáció javítása

Sziasztok!
Van egy ötletünk, ami inkább a Ti szekciótokhoz passzol a tárgyban szereplő témakörhöz, lehet, hogy már nálatok is megfogalmazódott, mégpedig: a belső chat használat_telefonos, nem fogadott hívásoknak lehetne nyoma ezáltal, illetve gyors, és egyszerű a használata!Telefonok nem zavarnák a megbeszéléseket, de a megbeszélés után ott az üzenet az esetleges sos feladatok pl.:utalványozások stb-re felhívására, nem sikkad el információ, pirosan villog az olvasatlan üzenet!:)

—————

Dátum: 2014.08.11

Feladó: Fábián Péter

Tárgy: Re:ötlet: belső kommunikáció javítása

Támogatom az ötletet. Fontos része lehet a vállalati kultúránknak. Az eddigi rendszer - mi szerint az értekezletek alatt vannak, akik "folyamatosan" telefonálnak, sms-eznek, stb nem tartható, s több, mint hatékonyság romboló!

—————

Dátum: 2014.08.11

Feladó: Bakaity István

Tárgy: Re:ötlet: belső kommunikáció javítása

Sziasztok,
Valóban felmerült már a belső kommunikáció mint alapötlet. Mindenképpen fel fogjuk venni az ötlettérképre ezt az ágat, mert valóban nagyon hasznos lenne!

Üdv,
I

—————

Dátum: 2014.08.11

Feladó: Bagoly Krisztina

Tárgy: Re:ötlet: belső kommunikáció javítása

Sziasztok, esetleg lehetne ezt a belső "chat" felültet csatolni a VIR-hez vagy inkább a CRM-hez is. További jó ötletelést! :-)

—————

Dátum: 2014.09.05

Feladó: Kevély Zsuzsanna

Tárgy: Re:ötlet: belső kommunikáció javítása

Jó ötlet, köszönjük. Közösen tovább gondoljuk a következő szekció ülésen.

—————